tisdag, mars 17, 2020

Taxi!

Ja, man är ju tillbaka i taxibranchen igen. I höstas var det ju Freddies arm som gjorde att jag körde en hel del taxi. Nu är det ju Inas knä. Så det gäller att komma i tid till jobbet så att man hinner få ihop i alla fall 8 timmar på en dag. Idag stämplade jag in 05:35. Tidigt, men vad ska man göra?

I övrigt är det väl inte så mycket att orda om. Alla försöker ducka för Corona nu för tiden. Själv har jag duckat för Corona så länge jag kan minnas. Det är, vad jag tror, ingen vidare öl.

Igår var det sånt härligt väder så man tänkte att man borde gå ut och jogga lite. Men jag hade sån träningsvärk sen i söndags så jag tog det lugnt istället. Ska försöka att inte förivra mig nu och träna för mycket på en gång. Det är kanske det som har gjort att jag så ofta får halsont mm. Kroppen hinner inte återhämta sig mellan passen. Så nu smyger vi igång och håller tummarna att man får träna på och stegvis kan öka mängden.

Ha en fin tisdag nu vänner!!

Inga kommentarer: