torsdag, mars 26, 2020

Sorry!

Jag vet inte vad jag tänkte på imorse när jag kom till jobbet? Inte var det på att blogga i alla fall.....

Men nu kom jag på att jag glömt att blogga så här sitter jag och försöker få ihop ett inlägg om någonting. Har ingen aning om vad jag skall skriva om idag. Är det någon som har lite idéer så är dessa varmt välkomna. Jag har sån torka nu. Och då menar jag inte bara händerna som är helt förstörda av allt handtvättande. Händernas överdel ser nästan ut som sandpapper numera. Torra och sträva. Och fjollsalva vill man ju inte hålla på med....

Nåväl, det blev några rader till slut. Ledsen om det inte föll Er i smaken men det kan ju inte vara toppkvalitet varje dag! Jag hör Er! Jag skulle oxå tycka det var kul om det i alla fall någon dag var toppkvalitet. Men så är det, vissa är duktiga och andra håller på ändå....

Ha en fin torsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra jobbat Petter : ) Tänk vad VI längtar till dubbelmackan i helgen i Uppsala på hotellet !

//Coachen