torsdag, mars 19, 2020

Torsdag och snart helg... typ

Imorgon är jag huvudtränare för Inas friidrottsgrupp och jag vet ännu inte om vi skall vara inne eller ute och träna. Vi är själva i hallen så skulle vi få ihop bra med ledare så skulle vi kunna köra inne. Men folk kan ju inte svara på om de kommer eller inte..... Blir så trött.

På söndag är jag huvudtränare för Freddies friidrottsgrupp. Och även i då är vi själva i hallen. Men ingen verkar vilja svara på om de kommer eller ej. Och vare sig vi är inne eller ute är det ju bra om jag inte är själv på plats.... Orka.....

På tisdag ska jag till Köping med Ina för en MR. Undrar om man kan höra med Kjelle och Borgen om de kan bjuda på lunch? Eller kanske köra ett pass i hallen? Nu behöver man ju inte träna pingis eftersom mitt stora mål för säsongen, sista helgen i mars, är inställt!

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fin torsdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Synd på en såååå god frukost : )
Kommer nya chanser med Hallsta nästa år !

//Tjing Tjing