tisdag, mars 24, 2020

Hemmajobb delvis idag

Det blir dessutom bara deltidsarbete idag. För idag ska vi till Köping och träna med Borgen och Kjelle.... Eller så kör vi bara MR på Ina. Då slipper jag ju packa ner spaden.

Så det blir med andra ord bara deltidsarbete idag. Och det känns ok. Jag sov väldigt dåligt i natt. Den enda gången jag sov bra var efter att jag stängt av väckarklockan. Så de 20 minutrarna var i alla fall godkända.

I övrigt är det väl inte så mycket att orda om. Det är tisdag och det börjar bli dags att fundera på sommardäcken...

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Borgen är klar, bara söndagar han inte kan : (

//Coachen

Anonym sa...

Härligt, misstänkte att Coach hade koll!

Är det på lördag vi åker till Uppsala? Hotellfrukost mm....

/TB

Anonym sa...

Du o jag åker redan på fredag för dubbel-macka : )

//Coachen