fredag, mars 19, 2021

Freitag

 Japp, då är vi framme vid fredagen. Dags för en snabb helg igen. Men det betyder ju att det snart är måndag igen.... 5 friska osv.... aktieägarna jublar osv......

Men helgen då, ja, det blir ju friidrott med Inas grupp idag, dock utan Ina då. Det blir friidrott på söndag i Freddies grupp, med Freddie hoppas jag. Med lite tur orkar jag ut på någon löpning oxå. Jag har inte haft motivationen på topp för att löpa. Och onsdagens intervallpass tog nästan knäcken på mig. Och då var det ändå inte så jättesnabba intervaller. I och för sig lite längre. 1200 m med 400 m joggvila. Detta gånger 4. En km i uppjogg och 500 m nerjogg gjorde nästan 8 km.

Annars då, ja, vad ska man säga? Jag kommer få lite andra arbetsuppgifter efter påsk. Jag kommer lämna den delen som jag haft "tillfälligt" i snart ett år. Kommer jobba mer med logistikdelen istället. Jag har ju gjort ett materialsystem för en avdelning och skall anpassa det för nästa avdelning. Så logistik är ju inte helt främmande. Men ändå lite nytt. Hoppas att jag kommer trivas bättre än vad jag har gjort ett tag.

Ikväll är det Eurojackpot, vilket betyder att man idag kan gå omkring och drömma om guld och gröna skogar!

Ha en fin helg nu vänner!!

Inga kommentarer: