måndag, mars 01, 2021

V9 sportlov

 Japp, dvärgarna går in på sportlov nu. Jag vill oxå ha sportlov. Jag skulle i och för sig vilja ha alla lov som dvärgarna har. Påsklov, sommarlov, höstlov och jullov. Jag tycker nästan att jag förtjänar det oxå!!

Hur som helst så blir det ju ett litet lov även för mig då dvärgarna inte ska till skolan så slipper jag skjutsa till eller ifrån skolan. Så vi får väl kalla det minilov.

Det kändes som vår i helgen. Eller i alla fall som om våren skulle vara på gång. Till och med jag fattar att det bara var en försmak av vad som komma skall. Och tyvärr så kommer det nog att dyka upp minusgrader och kanske snö både en, två och flera ggr. Men ändå, det kändes jäkligt nice att det ändå kan bli vår någon gång! Kändes ju nästan hopplöst ett ta där när det ständigt var -10 och kallare. 

Ha en fin måndag nu vänner!

Inga kommentarer: