tisdag, mars 09, 2021

Sover så dåligt

 Min j*vla frozen shoulder gör att jag sover rätt så dåligt på nätterna. Jag tror att det är den i alla fall som gör att jag sover uselt. Den gör sig påminnd så fort man rör på sig. Och man måste lägga sig så att det inte gör ont i axeln. Nu har det ju gått ett år sedan den började kännas av. Då väldigt lite men jag kommer ihåg när det var. Rörligheten har börjat komma tillbaka lite grann så jag hoppas att det är på rätt väg nu ändå. Men skulle som sagt gärna sova lite bättre....

Var ut en kortis igår medans Ina rehabbade. Blev en kort runda för jag hade ingen som helst lust egentligen. Men har man en timme att slå ihjäl så kan man ju jogga en liten del av den timmen.

Har Ni röstat än? Jag har inte gjort det men tänkte väl snart göra det. Det är ju bara en massa skitsnack hit och dit om vad det kostar med flygplatsen och vilka enorma pengar vi skulle kunna tillföra skola, vård och omsorg. Jag tror ju dock inte att det är så mycket pengar som kommer ge den fantastiskt mycket bättre skola, vård osv.... Att det skulle gå mer pengar dit är ju inte ens säkert då andra inkomster för kommunen samtidigt försvinner om man lägger ner. Vad kostar det inte att ha tomma lokaler outhyrda på Hässlö? Hur mycket tappar man där i hyresintäkter?

Nä, jag tycker flygplatsen skall vara kvar! Och jag tycker att man skall ge den en ärlig chans fortsättningsvis! Så jag kommer rösta NEJ!!!

Ha nu en fin tisdag vänner!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar