onsdag, mars 24, 2021

Väckt av klockan

 Det är inte ofta som jag blir väckt av klockan på morgonen. Men idag hände det. Och det kändes så bortkastat att bli väckt när man för en gång skull sover. Jag tror att det är för att jag vaknade kl 02 igår som gjorde att jag sov längre idag. Eller längre och längre, tills klockan ringde i alla fall. 

Strulet på jobbet fortsatte igår. Men när jag gick hem så var i alla fall min cell igång. Men dessa två dagars gåendes på betonggolvet i verkstan har satt sina spår på mina hälar. Igår kände jag verkligen av de igen. Jag hoppas att det bara var tillfälligt och att det inte leder till att jag måste vila från löpningen. Det är ju nu när det börjar bli ljusare och varmare det är härligt att komma ut och jogga lite.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Eller kanske, Freddie var ju till optikern igår. Och jag skrev ju att de garanterat kommer hitta något som gör att hon ska ha glasögon. Och så blev det. Nu gäller det bara att hon väljer bågar och sen att vi slantar upp. Underbart!!!

Ha en fin onsdag nu vänner!!

Inga kommentarer: