torsdag, mars 04, 2021

Ursäkta sent inlägg

 Men idag var det dags för besiktning av bilen. Och jag tänkte att jag skulle hinna göra den innan jag bloggade. Då skulle jag ju ha något att skriva om. Så nu har vi varit och besiktat bilen. Eller kanske ska man säga pärlan. Blankt papper. Inget att anmärka på. Skönt!!

Vi firade genom att åka förbi Maxi och köpa hem några semlor! Kan berätta att den var god! Inte helt oväntat kanske :-)

Blev inget pass med friidrotten igår. Freddie hade redan varit ute och sprungit när jag kom hem. Så jag drog iväg på ett pass innehållandes korta intervaller. Skulle vara 10 st men eftersom jag är både blind och tydligen även korkad så blev det bara 9 intervaller, eller den 10:e blev ju av men utan någon farthöjning :-)

Annars är det väl, i vanlig ordning, inte så mycket att orda om. Ni får ha en fin torsdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar