torsdag, mars 18, 2021

Sen idag....

 Japp, dagen började inte som tänkt. Och sen blev det körning med Ina till rehab och sen skola. Sen hem och direkt på möten. Men nu är jag här. Och kan skriva på bloggen igen. Eller kan och kan, har inte ett sk*t att skriva om. Och det kommer kanske inte som någon överraskning för någon. Men jag gör mitt bästa för att i alla fall få ner några ord här i bloggen så att det ser ut som om jag skriver något av värde. Nu förstår jag om ni känner Er lurade så här långt. För hittills har jag ju inte skrivit ett smack. Men jag kan lova Er att slutet på det här inlägget kommer oxå bli rubbish. Så ni gör bäst i att bara surfa vidare och hitta något bättre att läsa.

Hur som helst så är det i alla fall torsdag idag. Och det betyder att det är fredag imorgon. För Ni vet, det är så det funkar, torsdag -> fredag -> lördag -> söndag osv osv osv osv osv 

Och det är ju bra att det är fredag imorgon för då är det snart helg! Och det gillar vi! För då är det nära till måndagen och då jublar aktieägarna när vi kommer tillbaka till jobbet fulla av energi och gör underverk på underverk!!

Ha en fin torsdag nu vänner!!

4 kommentarer:

  1. Besviken TB : (

    Du har en skyldighet att blogga "tidigt" varje dag : )

    Hela dagen förstördes nu idag...

    Gör inte om detta !

    Jaja

    Tack för att du finns för oss ute i etern
    du är bäst...

    bara väldigt saknad när det inte är något skrivet...

    //Coachen

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja, målet är alltid ett tidigt inlägg. Men tyvärr fallerar jag ibland.

    /TB

    SvaraRadera
  3. Även ett inteinlägg är också ett inlägg som Lundell sa. :-)

    SvaraRadera