fredag, mars 26, 2021

OjOjOj

 Jag höll på att springa ut till verkstan direkt utan att blogga först. En jäkla tur att man kom på sig innan man gick. Det gäller ju att prioritera sina arbetsuppgifter! Först Blogg, sen verkstan!!

Jag hade ju tänkt att jobba hemifrån idag. Men igår när jag kom hem och skulle koppla upp mig på mitt sista möte för dagen så ringde det. Och det slutade med att jag måste hit idag. Ingen aning om vad jag kan bidra med men får väl göra mitt bästa i vanlig ordning och hoppas att det slutar med en klapp på axeln och sen i förlängningen en sågning jäms med fotknölarna på nästa PDA.... Haha, inte lätt att förstå hur allt hänger ihop alla gånger.....

Annars är det helg ändå! Skönt det i alla fall! Ni får ha en riktigt härlig helg!!!


Dags att dra ut till verkligheten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar