tisdag, mars 02, 2021

Tuesday

 Jaha, ännu en dag på gång. Hur sov ni? Jag sov bra och dåligt... Stundtals tyckte jag att jag sov riktigt bra. Men sen är det perioder där jag bara somnar och vaknar om vartannat. Tror det i alla fall. Kanske har jag bara drömt det.... Svårt att veta. Men det känns hur som helst som om man skulle kunna tänka sig att knoppa in en liten stund till....

Kom på att det är dags att besikta bilen. Det är sista månaden nu. Kanske borde ta tag i det där och boka in en tid.... Det har ju blivit så jäkla dyrt bara. Det dyker ju upp något brev i lådan lite då och då. Och med alla fina erbjudanden de ger så är det ju minst 450:- som gäller. 550-600 spänn i ordinarie pris. Hur kunde detta bli så jäkla dyrt? Hur många ställen som helst men priset drivs bara upp. Borde inte konkurrensen göra att det blir billigare? Att dom måste hålla ner priset för att få dit kunderna? Känns som om det finns lika många besiktningsställen som gym numera.... Och då är det många.

Nåväl, ha en fin tisdag nu vänner!!

Inga kommentarer: