fredag, september 02, 2022

Vilken dag det var

 Gårdagen började som vanligt, först på jobbet en kaffe och så var det dags att blogga. Men där hände det något som jag inte kunde påverka. Jag behövde åka hem till mamma. Och det blev lite stressigt på jobbet då vi samtidigt försökt flytta över en gammal produktionslina till ett eget lokalt nätverk. Så när jag kunde åka till jobbet igen så var det kaos där. Stora problem att få igång allt igen. Vi testade och testade. Till slut var det bara att ge upp! Vi fick återställa allt som det var innan..... Och innan vi var klara så hade alla gått hem för dagen så ingen kunde provköra lite. Vi gjorde ett extremt litet test själva och kunde konstatera att det borde gå bra... Men det lär vi snart höra idag om det fortfarande är något som inte lirar. 

Sen får vi ju fundera på varför det inte funkar i ett lokalt litet nätverk men på det stora företagsnätverket går det prima..... Skumt!!!

Så när jag kom hem hade jag lagom med huvudvärk. Jag hade ju tänkt att jag skulle ut och jogga lite. Och till slut, efter lite taxikörning, så kom jag ut. I alla fall en kortis på ca 7 km. Fick för mig efter 3 km att jag skulle försöka tänka på löptekniken. Och det har jag tänkt på många gånger förr men då har jag bara tänkt på det i max 200 m och sen fallit in i gammalt vanligt skräp. Men igår tror jag att jag lyckades fokusera på det resten av det passet. Och ska väl försöka komma ihåg att tänka på det även nästa pass.

Här är gårdagens runda:


Imorgon åker vi förhoppningsvis iväg till Stockholm för lite tävlingar för Freddie. Lilla satmaran imorgon och Brommaspelen på söndag! Som det ser ut nu så tar vi även en övernattning.

Ha nu en riktigt fin helg!!

Inga kommentarer: