torsdag, januari 30, 2020

Bättre natt

Igår somnade jag, precis som i förrgår, väldigt tidigt. Och jag vaknade några gånger under natten men somnade om varje gång. Den sista gången var 04:01. Och då tänkte jag nästan att jag skulle kunna gå upp för att kunna få ihop lite flextid. Men sen tänkte jag att om jag somnar om direkt så är det ok. Och det gjorde jag. Sen väcktes jag av klockan 05:00 men då var det segt. Det tog nog en kvart innan jag kom upp.

Båda tjejerna var förkylda igår så ingen träning för någon. Vi får väl se hur det är idag om Freddie kommer iväg på någon gymnastik eller inte. Om hon gör det så kanske jag kör ett pass under tiden. Men jag är inte säker på hur jag gör än. Igår spelade jag schack med Freddie (för det är ju schack-fyran för henne i år). Jag satt nog lite konstgt för efter spelet när jag skulle resa mig upp så hade jag så jäkla ont i bröstet. Vet inte om det är något muskelfäste eller någon revben som smärtar. Men det har känts hela natten. Och det känns fortfarande. Vi får väl se hur det går.

Annars är det väl inte så mycket att orda om, torsdag, vad säger man? Va f**n....

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta fram näsduken hade Jan-Håkan sagt ; )

Spännande värre inför helgen nu, vilket gäng spelar TB frö o på vilket bord dömer Lalle på söndag ?

//Coachen

Anonym sa...

Spänningen är oliiidlig!

Väntar spänt på det stora kontraktet!
/TB