torsdag, januari 09, 2020

Lite småtrött

Igår när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig en stund för jag hade en sån huvudvärk. Jag somnade till och sov nog en 30 minuter. Sen på kvällen när det var dags att sova så var det svårt att somna. Dels för att jag sovit en stund men även för att jag helt plötsligt började känna av halsen. Och nu känner jag fortfarande av halsen. Tror inte det är någon fara men lite drygt ändå....

Annars är det väl som vanligt, svårt att få tiden att räcka till. Idag är det gymnastik för Freddie kl 16-18, Ina har kör kl 18-19:30 och jag hoppas på att kunna gå på en friidrottsutbildning 18:30-20:00. Vi får väl se hur det går....

Annars är det väl inte så mycket att orda om, ha en fin dag vänner!

1 kommentar:

Anonym sa...

Utbildning ?

Finns det mer att lära för dig ?

Trodde du hade en MENTOR ?

//Coachen