fredag, januari 24, 2020

Fredag!

Äntligen fredag och allt vad det innebär. För mig innebär det att jag skall hålla träning i eftermiddag. Det blir kula, tresteg och långsprint för dvärgarna. Imorgon finns det möjlighet till extraträning för Ina (och för mig). Och på söndag är det träning med Freddies grupp. Fullt upp med andra ord! Jag hoppas även att jag skall känna mig så kry att jag kan ut och lufsa igen. Nu är det två veckor sen jag kunde ut och jogga så det är hög tid!!

Idag är det exakt 6 veckor kvar tills vi drar till London! Inte helt fel. Det ser vi fram emot! Lite kvalitetstid med grabbarna!!!

Ha nu en riktigt trevlig helg vänner!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snacka om kvalitetstid TB ?

Haha, helgen välfylld igen ser jag !

Bara en dryg vecka tills du gör come back i pingishagen ?

//Coachen önskar trevlig helg