tisdag, januari 21, 2020

Sömn

Inatt sov jag rätt så bra, det enda problemet är att det känns som om jag sovit för lite. Men om sömnen kan delas i bra/dålig och mycket/lite så har jag i alla fall en av två. Målet är ju alltid bra och mycket men bra och lite är bättre än dåligt och lite.

Sorry för allt svammel men det blir lätt så när jag inte har några löppass att svamla om. Och det kan väl vara kul med något annat än löpning som omväxling?

Annars är det inte mycket att orda om. Freddie skall simträna på skolan efter skoltid. Jag tänkte då hämta henne på skolan efter den träningen. Bra att hon får chansen att träna simning då den inte är så klockren.....

Kom precis på att Arsenal spelar en extremt sen match ikväll. 21:15 börjar matchen. Och med tanke på vad jag skrev om sömn här i början så borde man kanske skippa den och försöka sova bra och mycket. Istället för att vara så besviken efter matchen att man sover dåligt och dessutom inte får ihop några timmar.... Svåra val!!

Ha en fin tisdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen TB !

Livet blir bättre ; )

Vinst den 7 mars när vi besöker Emirates samt Themsen Tour igen !

Då kan vi snacka om pingisen sista helgen i mars vilket lag du ska spela för ?

HBTK ? VBTK A 1 ? VBTK A 2 ? Oala´s lag ?

//Coachen