måndag, januari 27, 2020

Det blev ju inte som det skulle

Jaha, måndag igen. Jobb igen. Vakna tidigt igen.....

Helgen blev inte alls som jag tänkt. Jag började visserligen med friidrott i fredags och Ina var med men var inte helt hundra. På lördagen skulle vi ju dit igen men Ina var inte pigg och inte jag heller. Så det blev en snabb handling på morgonen och sen hände inte så mycket mer. Igår skulle jag med Freddie på friidrott men inte heller det pallade jag med. Som tur var så var det inte jag som skulle hålla i träningen så det gjorde inte så mycket att jag inte åkte dit. Men tråkigt att inte känna sig frisk.

Idag är jag trött men i övrigt känns det lite bättre. Vi får väl se hur det utvecklar sig. Funderar på om det kanske skulle vara bra att komma ut på en kort, kort runda. Det kanske är vad jag skulle behöva. Komma ut och röra på mig. Vi får se hur det känns i eftermiddag. Ina har ju, om hon mår bra, kastträning ikväll. Freddies gymnastik är inställd då alla tränare är iväg på någon gala typ.....

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fin måndag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klövern hela kommande helg !

Fyra seriematcher att hjälpa antingen VBTK eller Hallsta Pingis ?

//Coachen

Anonym sa...

Pingis - allas idrott!!

/UL