onsdag, januari 29, 2020

Det började så bra....

Jag var ruggigt trött igår kväll. Så jag måste ha knoppat in vid 9-tiden. Och det skulle ju betyda 8 timmars sömn om jag går upp kl 5. Och det är ju grymt bra. Men då vaknar man 02:33 och sen är det kört! Jag kan inte somna om. Till slut är det ju bara att gå upp. Först på jobbet! Hinner tacka av nattskiftet innan de lämnar. Varför?

Och inatt började jag känna av halsen igen. Jag som hade tänkt att jag skulle träna lite idag. Det känns ju mer avlägset nu kan jag ju säga. Freddie klagade över lite halsont igår kväll så vi får väl se om hon ska iväg och träna idag eller om jag får en full arbetsdag. Eller, full arbetsdag lär jag ju få ändå. Jag kan ju gå hem strax före kl 14 idag och få full dag. Men full dag i mina kollegors ögon.... dvs jobba minst till kl 15.

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ni får ha en fantastisk onsdag! Nu ska jag nog lägga in några rader Lotto..... :-)

Inga kommentarer: