fredag, januari 31, 2020

Fredag

Det blev ingen träning för Freddie igår heller. Så inte heller jag tränade. Segdragen förkylning Freddie har. Vi får se om hon kan vara med på VF-cupen på lördag och söndagens friidrottsträning. Även Ina är småförkyld och inatt hörde jag hur hon hostade. Även hon är ett stort frågetecken inför helgens tävling och träningar.

Själv funderar jag på att köra en RED februari. Dvs Run Every Day. Minst 1,6 km ska det vara varje dag. Skulle ju kanske vara ett bra sätt att komma igång igen. 1,6 km ska man väl klara varje dag? Vissa dagar längre naturligtvis annars verkar det ju bortkastat. Vi får se hur jag göra...... Även om det bara är ca 10 minuters träning så gäller det ju att hinna med det oxå.

Beroende på hur dvärgarna gör så blir det friidrott i eftermiddag (Ina tränar, jag tränare och måste dit i vilket fall...), friidrottstävling imorgon (båda tävlar) och friidrottsträning på söndag (Freddie tränar och jag leder så måste dit i vilket fall..). Så vi får väl se på måndag vad det blev till slut :-)

Annars är det väl inte så mycket mer att tillägga än att det är ytterligare en vecka närmre till London!!

Ha en fin helg nu vänner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja chansar på Klövernhallen, ping pong
två matcher lördag o två matcher söndag ; )

//Coachen

Anonym sa...

Nja, tveksamt..

/TB