fredag, februari 26, 2021

Sorry!

 Visst är det märkligt hur rutiner helt plötsligt glöms av. Det första, eller i alla fall bland det första, jag gör på morgonen när burken sätts igång är att lägga in dagens blogginlägg. Och det gör jag varje morgon när datorn sätts igång. Men idag, av någon anledning, så var det helt bortglömt! Hur kan det bli så helt plötsligt? Jag kan ju inte komma på att det var något viktigare som skulle göras.... 

Hur som helst, dagens inlägg skulle ju kunna skippas i och för sig. Jag har absolut ingenting att skriva om idag. Och när jag skriver ingenting så menar jag verkligen ingenting. Det finns absolut nada att skriva om mitt liv idag. Hemmajobb bla bla bla. Tvättmaskinen får jobba varje dag nu bla bla bla. Så glad att vi har en maskin som funkar bla bla bla. Nästa vecka är det sportlov bla bla bla. Kul för alla som är lediga, eller kanske inte för mina stackars barn. De har ju inga föräldrar som är lediga och kan hitta på en himla massa roliga saker att göra. Som att åka på kryssninge eller gå och shoppa eller..... Fast det hade ju ändå inte gått..... Så kanske bättre att spara de inarbetade timmarna tills i sommar? Och då kanske få ihop fem veckors semester/ledighet? Då skulle man ju kunna åka till Torpet om inte annat.

Nåväl, ha en trevlig helg nu vänner!!!

Inga kommentarer: