onsdag, september 29, 2021

10 raka

 Nu har jag sprungit i 10 dagar på raken. Allt för att klara 505 km under det tredje kvartalet. Och igår gick jag i mål! Körde 124 km på dessa 10 dagar och jag har till och med 2 dagar till godo som jag nu kan vila på :-)

Det känns faktiskt i kroppen att det har blivit en del springande på slutet. Igår blev det t ex 14 km. Men det var nästan under pingisperioden det var som tyngst. Andra muskler som fick jobba helt plötsligt vilket i kombination med löpningen gjorde mina ben till klumpar. Så vad vann jag då? Det kan jag tänka mig att någon undrar. Inte ett sk*t vann jag. Mer än kanske frisk luft och en bättre hälsa. Fick även en digital badge :-)












Annars är det väl, i vanlig ordning, inte så mycket att orda om. Ha en fin onsdag!!

2 kommentarer: