onsdag, september 22, 2021

Mittvecka och kanske sista dagen....

 Ja, onsdag och ikväll är det Lottodragning.... igen.... Men med en jäkla massa tur så är det här sista arbetsdagen ever! Och då passar jag till och med på att åka in till jobbet. Tänkte att man kan väl lämna in telefon och dator idag så är det gjort, då behöver man ju inte ens åka hit sen för att göra det.

Det blev en morgonjogg igår. Dryga 7 kilometer och det kändes verkligen att jag sprungit en halvmaradistans dagen innan. Så tunga ben och tempot var lägre än, ja, kanske någonsin. Men vad gör det när kilometerna måste in? 9 dagar kvar att fixa 80 km. Det kan bli en utmaning!!

Annars har jag väl inte så mycket att orda om. Jag ska inte uppta Eran dyrbara tid på att behöva läsa en massa rubbish här. Kan dock berätta att jag och familjen var till Bishop igår, det är väl det närmsta London man kommer numera....

Ha en fin onsdag!!






3 kommentarer:

Anonym sa...

Uppta tid??

Detta är dagens riktiga höjdare, detta som man
kan gå och vänta på hela tiden.

OK inte varje gång man blir lyrisk över
innehållet men kommer det ingenting så
undrar man var felet ligger.

Förmodligen inte hos dig : )

//Coachen

Anonym sa...

:-)

/TB

Lasse N sa...

Ser grymt gott ut. Hoppas att det smakade och att vi till våren kan komma iväg till London igen.