måndag, september 27, 2021

Kroppen skriker!!

 Ja, det var en tung vecka träningsmässigt förra veckan. Totalt 84 km löpta/joggandes/lufsandes och två pass pingis. Det är inte vad den här kroppen är van vid!

Fick ju hoppa in i seriespel i lördags då det är lite knapert om folk i Hallstahammars BTK. En seriematch blev det och det var mot Arboga. Vi vann med 8-5 men tyvärr så la jag en match. Jag skyller den förlusten helt och hållet på att jag tränade två dagar innan och hade grym träningsvärk. och på tal om träningsvärk så har jag fortfarande grym träningsvärk. Men jag hoppas att det skall gå att lufsa en runda ikväll ändå.

Nä, dags att kavla upp ärmarna och se till att få aktieägarna glada igen!!

Ha en fin måndag!!

2 kommentarer:

Lasse N sa...

Oerhört imponerad av din träningsflit.

Anonym sa...

Tack! 25 kom till denna månad så kan jag vila en dag sen!

/TB