fredag, september 24, 2021

Sov fruktansvärt oroligt

 I natt var det svårt att sova. Eller det gick skapligt till kl 00:15 men sen tycker jag att jag mest sover - vaknar -sover - vaknar osv. Det var en jäkla blåst ute vilket hördes och det var nog lite kallare inne men inte så att det skall påverka.

Kanske var  det för att jag slog på en pingisboll igår? Men det var ju i och för sig ganska så roligt. Trodde ju aldrig att man skulle glida in i Hallstas pingislokal för ett pingispass igen. Men igår hände det!! Det kunde gått sämre, det kunde gått bättre. Framförallt så skulle känslan känts mycket bättre. Jag tycker att jag förr i tiden ändå hade skaplig känsla men nu känns det som slumpen avgör om bollen ska sitta eller inte. Men det kanske inte är så konstigt? Nåväl, det blir till och med en seriematch mot Arboga på lördag. Sen kan man lägga racket långt inne i skåpet igen :-)

Ta hand om Er nu i helgen och se till att det blir den bästa av helger!! Trevlig helg!!

Inga kommentarer: