torsdag, september 23, 2021

Jobb idag oxå

 Jaha, 23 kr på Lotto1 gör ju inte precis så att man kan sluta jobba... Men man kan ju i alla fall återinvestera vinsten i nya rader!!

Det blev en sväng med Jesper igår. 15 km blev det för mig. Lite längre för honom. Men fram och tillbaka till Rocklunda från Bellevue och sen milspåret där. Det gick väl rätt tungt men lättare när man ändå kunde surra bort en större del av passet. 44 km har det löpts så här långt denna vecka.

Med lite tur så tar jag mig i kragen om en stund och ger mig ut på en sväng. Ikväll är det ju annan idrott som väntar. Så om jag skall hinna med mina kilometer innan nästa torsdag så kan jag inte riktigt hoppa över några dagars löpning....

Här är passet:

Ha nu en fin torsdag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den riktiga idrotten : )

TACK !

//Coachen