onsdag, september 01, 2021

Etiketter

 Jag trodde igår kväll att jag skulle slippa åka in på jobbet för jag kunde ju köra via TeamViewer och koppla upp mig mot dator på jobbet där jag skulle kunna testa en ny layout på en etikett. Men så kom jag på att man behöver ju skapa en fil för mallen som när den skapas triggar en utskrift. Och eftersom jag inte kan se vad de jobbar med eller om de som står och packar har koll på vad de ska klistra på kartongen så vill jag inte sitta hemma och skriva ut en massa testetiketter som sen hamnar hos en kund helt felaktigt....

Så jag åkte hit och fixa detta istället. Men när jag väl var här så kom jag ju ihåg att jag kan ju stoppa triggern så att det inte kommer ut någon etikett.... Man är kanske för trött för att börja jobba 05:00...

Nåväl, det är i alla fall mittvecka och det är ju på något vis positivt, snart helg igen... typ i alla fall....

Ha en fin onsdag!!

Inga kommentarer: