måndag, september 13, 2021

Jobb igen då...

 Japp, även denna helg gick alldeles för fort! Varför kan man inte bara få ha några fler lediga dagar?

Freddie tävlade ju på Stockholms stadion igår. 60 m och längd. I 60 m blev det pers och i längd tangerade hon sitt pers. Så ganska nöjd med sin tävling var hon nog ändå. Nästa helg åker vi på utesäsongens sista tävling. Och det är Närkespelen i Hallsberg. Sen är det dags för att gå in och köra igen. På ett sätt rätt skönt för man vet ju vad det blir för väder då, uppehåll! Aldrig regn och blåst inomhus!

Annars är jag på jobbet en sväng nu, men det går inte som jag tänkt. Jag får fortsätta klura innan jag måste dra hem. Har ju inte plats här idag. Vilket inte gör mig det minsta :-)

Ha en fin måndag!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Perfekt TB!

Glöm inte bort sammandraget i Eskilstuna den 25/26 september : )

Börjar mot Arboga sedan Safir för att ta sig an
Köping och sist men inte minst Västerås BTK 2.

Vi får komma överens om tiden när jag hämtar upp dig?

//Coachen

Anonym sa...

Svårt att glömma bort något man aldrig registrerat.... :-)

/TB