måndag, september 06, 2021

Ny vecka igen

 Japp, så är det! Och helgen blev ju inte som jag planerat i förra veckan. Ingen Stockholmstripp med inköp av spikes. Freddie blev ju förkyld med halsont och sen hosta. Var och testade henne men ingen Covid i alla fall. Igår kväll kändes hon mycket piggare och ingen hosta. Så det är ju en bra start på veckan ändå!

Jag fick ont i nacken/ryggen lördagen då Gurkspelen var i början av augusti. Och var till massören då efter några dagar. Och sen har det varit lite bättre tills i lördags då jag vaknade och hade så där jäkla ont igen. Märkligt hur det kan vara. Vet inte att jag skulle ha gjort något särskilt för att det skulle "slå till igen". Misstänker lite att det är soffan som jag inte alltid hittar ett bra sätt att sitta i. Vissa gånger känns det kanon, andra gånger så hittar jag inget bra sätt att sitta på. Men ofta är det ju inte bara en sak som gör att man får ont någonstans. Så ingen mening att fylla ut mer surr om det här på Bloggen....

Vad väntar denna vecka då? Ja, imorgon fyller Freddie 12 bast! På söndag ska hon tävla på Stockholm stadion. Det är stort!! Annars är det väl som vanligt bara att försöka överleva!!!

Ha en fin måndag nu vänner!!

Inga kommentarer: