torsdag, september 16, 2021

Sega ben idag

 Det blev en sväng till Arosvallen igår för lite löpning. Jag tänkte att 10 km kan man väl snurra runt därinne. 25 varv kan man väl trolla bort.... Men shit mina lår, det kändes som stockar. Nästan lite smärta medans jag sprang. Tänkte efter en kilometer att 2,5 km är väl ok? Eller 3 km? Nä, fem ska jag fixa! Och när det var gjort så var man ju vid andra sidan från var man startade. Så 5,2 km blir bra! Men tänkte att nä 6 km ska jag fixa! Och efter det så var det 8 km som blev målet. Men då var det ju "bara" fem varv kvar till 10 km så lika bra att köra som jag tänkt från början. Klockan verkar ha svårt att visa rätt och diffar på 260 meter. 

Här är passet:

Idag blir det i alla fall en vilodag. Efter en lång period med nästan inget spring så har jag nu sprungit i 4 dagar.... Inte undra på att kroppen säger ifrån...

Ha nu en fin torsdag vänner!!


Inga kommentarer: