torsdag, september 02, 2021

Varför?

 Ja, varför vaknar man alltid alldeles för tidigt? Jag har till och med sluta att ställa klockan för att komma upp på morgonen. Finns ingen anledning, jag vaknar ju ändå mellan 30-60 minuter innan klockan skulle ha ringt. Och skulle jag någon morgon, mot förmodan, ändå lyckas sova, och då sova för länge så skulle jag bara jubla för det! Jag är trött på att vara trött helt enkelt! Och trött på att inte kunna sova....

Sorry för min kanske lite negativa start på bloggen men det är ju min blogg så jag skriver vad jag vill :-)

Jag har i alla fall en fundering på att åka till Stockholm med Freddie på lördag förmiddag. Hon har ju alldeles för små spikskor nu och det går inte att köpa spikskor i Västerås. Och att beställa hem när man inte vet vilken storlek eller modell som passar känns ju rätt så bortkastat. Så det kanske blir en tur på lördag för inköp av spikes. Och nu när jag sitter här och tänker efter så är det väl oxå Finnkampen i helgen..... Kanske skulle man passa på att..... Nja, vi får se hur det blir.....

Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer: