torsdag, december 29, 2022

Årets sista

 Japp, så är det! Idag är det årets sista arbetsdag!! Och snart är det nytt år och allting kommer bli så himla bra!! 

Det gick bra att hämta ut bäddmadrassen igår. Dock så hann jag inte innan jobbet så jag gjorde det när jag var på väg hem från jobbet. Det var tydligt uppmärkt vart man skulle. Men det visste jag ju redan då Coach beskrivit vart man skulle ta vägen.

Kollade en halvlek på Shitty igår. Strax före paus stod det 0-0 och då tänkte jag att man kanske skulle lägga ett bet på Shitty. Oddset kanske kommit upp mot 1,40 ggr degen. Och visst hade det gjort det. Men jag hann aldrig lägga något spel, Shitty gjorde mål och snabbt var oddset under 1,1 ggr pengarna och då var det inte intressant längre. 

Annars är det väl inte så mycket att orda om. Ha en fantastisk torsdag!!

Inga kommentarer: