fredag, december 09, 2022

Fredag

 Ja, äntligen fredag!!! Idag skulle jag ha spelat pingis på lurren. Men Foppa är småskadad och vilar istället inför helgens sammandrag, helt rätt gjort!! Pingishallen lär väl stå kvar om någon vecka oxå!!

Så vad ska jag då hitta på idag? Om pingisen uteblir.... ska man sluta lite tidigare idag och dra iväg och springa lite? Har ju bara fått till ett pass den här veckan. Och det var det lugna korta passet i onsdags.

Möjligheterna är oändliga! Har hur som helst ingen större lust att vara kvar på jobbet i alla fall.... Jag har ju dessutom ingen lurre med mig så jag måste ju iväg i vilket fall. Så då kan jag ju lika gärna dra hem sen. Då är man ju redo för spring lite fortare än om man först skall ta sig härifrån.

Hur som helst, ha en fin fredag och en fantastisk helg!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart blogginlägg TB!

Tror inte du själv förstår hur bra och underhållande du är och kan vara : )

Världsklass in på TV med dig och din blogg

//Mentorn

Anonym sa...

Haha, nä, jag har nog svårt att se min egen storhet här :-D

Men tack för feedback!!

/TB