onsdag, december 14, 2022

Snö

 Oj vad det har snöat och fortfarande snöar. Typiskt när man skall lämna in bilen på service. Nu är den i alla fall på plats och nu är det bara att hålla tummarna att det inte blir fööör dyrt! Men jag har inga större förhoppningar...

Annars så är det underbara nätter nu. 22:30, 00:00 och 04:30 skulle Ina ha tabletter. 05:30 skulle jag upp. Fru Blogg tyckte att Ina själv skulle ta ansvar för sitt tablettintag. Jag vill inte riskera att hon inte missar (då det står att det är viktigt att hålla dessa tider de första 3 dagarna). Så jag tog pucken och levererade tabletter hela natten. Svårt att somna om när man varit uppe och gått omkring, tänt lampor och blivit halvpigg. Men det är inte mig det är synd om, det är ju stackars lilla Ina. Hon är hemma från skolan idag oxå. 

Även Freddie är hemma, men hon är förkyld. Så jag gissar att jag får åka hem och fixa lurre till gänget. Annars lär det väl inte bli något!!! Nu väntar man ju bara på att Lag Peja Lindholm skall ringa och fråga om jag vill ha en plats i deras curlinglag..... Jag är ju både en sopa och kan curla!!! :-)

Det skulle vara kul att få höra lite från Coachen om hur det går för hans VBTK i tvåan. Har Coachen hoppat in i laget själv än?

Ha en fin dag nu vänner!

Inga kommentarer: