fredag, december 30, 2022

Freitag

 Årets sista fredag står för dörren. Jag är ledig från jobbet. Jag ska/skulle skjutsa Ina till Uppsala idag. Men vi får se hur det blir med det. Jag vaknade upp med huvudvärk, halsont och snorig som en liten pajas. Inte alls kul! Har tagit tabletter nu och hoppas på snabb bättring.  Jag hoppas verkligen att mamma slipper det här då jag har sovit där de senaste nätterna fram till igår. 

Det verkar hur som helst bli midsommarväder lagom till nyår. Regnigt och 6 grader varmt typ.... Läge att dra igång grillen då kanske.... 

Man har i alla fall gjort sin sista arbetsdag för året. Nu ser vi fram emot ett nytt härligt år! Jag hoppas att vi alla håller oss friska och att vi slipper alla dessa varningar om Covid som stiger i tid och otid. Jag hoppas att man kan komma igång med träningen igen, att Inas knä läker bra och att hon kan börja träna som hon vill. Och att Freddies baksida lår blir bra så att hon kan börja springa igen.

Nåväl, en dag i taget! Om ni inte läser här imorgon så önskar jag Er ett Gott slut och ett fantastiskt Gott Nytt År!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för ett grymt år igen med Bloggen!
Du anar inte vilken räddning den och du är

GOTT NYTT ÅR

//Coachen