torsdag, december 01, 2022

Ny månad

 Då drar vi igång årets sista månad. Eller som en del säger, årets sista kapitel. Men jag föredrar nog det första, årets sista månad. För det är ju exakt det som det är! Efter årets sista månad börjar nåsta års första månad, det är liksom så det funkar!!

Det blev lunchjogg med Control Joggarna igår. Vi körde 8-kilometersrundan bort och förbi ICA-lagret och sen över til andra sidan järnvägen vid Skälby och tillbaka mot och sen över Hammarbyrampen. Igår tycker jag nog det gick lite snabbt för mig. Kanske för att jag sprang i tisdags oxå. Men det är som vi säger i Control Joggarna, känns det lätt så får man prata mer och tvärtom.


Idag ska jag nog försöka få tag i någon som kan kolla på Freddies baksida lår. Det vill ju liksom "aldrig" ge med sig. Och hon är inte så glad över att inte få träna.

Ina var och tränade med kastgruppen igår. Så hon fortsatte träna på olika drillar för rotationstekniken. Kul att hon har en tränare där som verkligen kan hjälpa till! 

Annars intet nytt. Ha en fin torsdag och en fantastisk sista månad på året!!

Inga kommentarer: