onsdag, december 28, 2022

Mittvecka redan!!

 Ja, idag är det onsdag. Och i morgon är det årets sista arbetsdag!! Det är ju fantastiskt!

Jag beställde en ny bäddmadrass till Mamma igår. Den inhandlades på Mio. Och idag kan jag således åka dit och hämta den. Och då läser jag att man kan hämta den redan från kl 08:00. Har de en varuutlämning som öppnar tidigare än vad butiken gör? Och vart ligger den? Borde ju vara uppmärkt på ett bra sätt men det vet man ju aldrig. Fömodligen kommer jag ändå inte hinna hämta den innan jag måste vara på jobbet men ändå, man blir ju nyfiken. Och skulle man hinna dit innan jobb så lär det ju inte vara så mycket folk i rörelse vilket jag tycker är bra!

Jaja, det kanske inte var så roligt för Er att läsa. Men varför skulle det helt plötsligt bli kul läsning här?

Ha en fin onsdag!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Varu-utlämning tillvänster om MIO i anslutning till butiken : )

Lycka till!

//Coachen

Anonym sa...

Kanon! Tack Coach!!

/TB

Lasse N sa...

Härligt. Bra jobbat. :-)