fredag, december 02, 2022

Fredag ändå

 Den här veckan har gått rätt så fort. Det är hela tiden mycket att göra på jobbet och jag har svårt att säga nej när någon behöver/vill ha hjälp. Så då sitter man själv med andan i halsen och försöker göra alla nöjda och glada.... till vilken nytta? Jo, aktieägarnas så klart! Så det är ju bara bra att jag verkligen bjuder till och jobbar hårt. Då kommer ju våra kära ägare att få en relativt bra jul. Och det är ju verkligen något man unnar dem.

Annars inte så mycket att orda om. Ska till Linköping imorgon. Det är ju en bit dit. Men vi får hoppas att vägarna håller sig torra och fina. Och att Ina tycker det är kul att stöta kula. 

Nästa vecka är det julfest på jobbet. Jag har inte anmält mig. Jag orkade inte det helt enkelt. Jag var så jäkla slutkörd förra veckan när detta skulle göras att jag inte orkade gå iväg och fylla i lappen. Jag hann inte heller för den delen....  Men vad är väl en fest på Stadshuset? 

Ha en fin helg nu vänner!!

Inga kommentarer: