onsdag, januari 16, 2008

Bloggen är fantastisk!

Bloggen är ju ett jättebra sätt att kunna kommunicera med varandra. Ett sätt att kunna hjälpa till om det behövs.

Igår var jag rätt så nere efter att ha kommit hem från inskolningen på dagis. Det kändes som om det aldrig skulle komma att fungera med dagis för C. Jag skrev av mig här på bloggen. Och förhoppningen var väl att någon kanske skulle skriva något tips som jag kunde ha nytta av. Och tänk, det var någon därute som hjälpte mig.

Det kan ha varit någon jag känner eller någon helt främmande. Det spelar ingen roll. Huvudsaken var att någon orkade bry sig och hjälpa till. Tack för det!

Jag vet inget annat sätt, så här på rak arm, där man kan nå ut till "världen" och få hjälp, eller respons, eller ett spydigt svar, eller vad det nu kan vara, på ett så enkelt sätt. Man kan ju inte gärna skicka ett mail till alla.personer@sverige.nu. Då skulle väl utgående spamfilter sätta stopp (får man hoppas). Det går ju inte sätta sig ner och ringa runt till alla i sverige (även om telebolagen skulle hoppas det). Men med bloggen når man alla som vill läsa den (färutsatt att man känner till den).

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar