onsdag, januari 16, 2008

Korppingis på torsdag

Ja, hur skall man tolka detta:

Efter förra helgens pingissammandrag i division 2 sa coachen att jag hade gjort en bra insats. Och nu har jag blivit uttagen i en korpmatch i Eskilstuna. Hur skall jag tolka det här? Var jag inte så bra som han sagt? Höll jag igentligen korpklass? Eller är det ett sätt att visa att han litar på att jag kan vinna någon/några matcher för det här korplaget? Att jag kan bidra på ett bra sätt?

Ja, det går att tolka på flera sätt. Jag har själv inte bestämt mig för hur jag skall tolka det ännu?

Nåväl, match blir det i alla fall. Och jag skall, som alltid, göra mitt bästa!

Heja Arsenal!!!

1 kommentar:

  1. Rid på framgångs-vågen och känn förtroendet....
    Coachen är oerhört tacksam för din prestigelösa härliga attityd som innebär att nämnda coach slipper pressen att vinna alla sina matcher. så gå ut och ha roligt, kämpa och göra sitt bästa vilket i ditt fall jag aldrig någonsin tvivlat på.

    Mvh/Coachen

    SvaraRadera