fredag, januari 04, 2008

God morgon!

Ja, idag är man uppe med tuppen. Men det är mycket som skall göras på förmiddagen idag. Först skall jag iväg och fotografera min sp*urs-tand. Ni som varit med ett tag vet att jag har en tand som aldrig vill bli bra, ungefär som Bottenham. Hur dom än försöker så blir det aldrig nå bättre. Nu hoppas jag ju att min tand skall få chansen i Arsenal, transferfönstret har ju precis öppnat så man hoppas ju.

Sen bär det iväg till postens utlämningsställe, som i mitt fall är Hemköp, för att hämta ett stort brev. Det borde vara prylarna jag beställde från http://www.arsenal.com. Dom, som alla andra, har ju lite rea nu. Så passa på att handla!!

Sen skall jag åka till Västeråsgurkan och hämta ut mitt pris som jag vann i Mälarcitynets julkalender. Bild kommer givetvis här på bloggen! Och därefter köpa en present till en blivande 2-åring. Förmiddagen avslutas med en fika med Lalle, dvs Carolinas farbror.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: