torsdag, januari 24, 2008

Vad gör man?

Då har jag återigen lämnat Carolina på dagis. Och skall hämta henne klockan 13:30 igen om inget oförutsätt inträffar. Så nu är frågan, vad ska jag göra nu? Det är svårt att ta sig för något vettigt. För man vet ju aldrig om man måste sticka iväg till dagis. Och dessutom är det ju bara några timmar kvar till lurre. Och sen är det ju inte mycket tid kvar. När jag "hör" mig själv, låter det som om jag varit "ledig" för länge. Man har tydligen gått ner i tempo en aning. Igentligen är det ju i alla fall 2 timmar till lunch. Och på den tiden hinner man ju göra en massa saker bara man sätter igång.

Men å andra sidan så skall jag ju snart börja jobba. Så det kan ju vara skönt att bara koppla av en stund.

Heja Arsenal!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt bara Petter...
Det stundar tuffare tider snart..
med både veteran-SM i STH, avslutning på serien div 2 i Katrineholm och framförallt en mängd matcher i den prestigefulla korpserien i Eskilstuna.....

//Coachen

P sa...

Oj, verkar bli en vår i pingisens tecken. Va kul!

/P