fredag, januari 25, 2008

Fredag!!!

Då var det fredag igen. Och nu blir det min sista helg som pappaledig. Denna helg tillägnar jag bordtennisen. Det är dags att spela svenskt mästerskap. Dock inte stora SM utan veteran-SM. Turneringen spelas i Stockholm. Och om 2 timmar går tåget dit.

Jag var och tränade pingis igår och det kändes inget vidare. Får hoppas det känns bättre i helgen. Vore kul om man kunde spela bra. Jag har inga krav på resultat från mig själv. Men jag vill i alla fall spela bra. Sen spelar det ingen större roll hur det går placeringsmässigt.

Dagisinskolningen slutade idag. Så på måndag är Carolina dagisbarn på riktigt. Vi kommer dock att försöka hålla dagarna något kortare till en början. Idag hade det i alla fall gått bra. Hon hade ätit bra och varit glad större delen av tiden.

För Londons stolthet så är det FA-cupen som gäller. Newcastle hemma och allt annat än avancemang vore obra. Dock vet man aldrig hur det skall gå. Newcastle har ny magager och sådant brukar kunna ge ett, temporärt, lyft.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: