söndag, januari 27, 2008

Hemma igen

Det är alltid lika skönt att komma hem när man varit borta några dagar. Även om man har haft roligt så är hemma alltid bäst. Jag skrev i fredags att det viktigaste med helgens pingisspel var att det skulle vara roligt och att det skulle kännas bra när jag spelade. Och så kul det var igår att spela har det inte varit på jättelänge. Att det sen utmynnade i ett SM-silver gör ju inte saken mindre rolig. Dock så grämer jag mig lite att vi inte vann finalen också. Det hade inte varit orättvist om vi gjort det. Idag var det slutspel i singel och det gick mindre bra. Den sköna bollträffen som jag hade under lördagen var som bortblåst. Synd att man inte spelade någon omgång i slutspelet redan igår. Då hade jag nog kunnat ge min motståndare en rejäl match i alla fall.

Arsenal lyckades vinna mot Newcastle igår i FA-cupen. En stabil 3-0 seger blev det till slut. Nu möter vi Newcastle igen i ligan på tisdag. Hoppas att det blir en repris då.

Imorgon börjar jag jobba igen. Ska bli både roligt och tråkigt. Tråkigt att inte få umgås med Carolina om dagarna. Men kul att få träffa alla igen, dricka lite kaffe och ha det bra.

Heja Arsenal!!!

Inga kommentarer: