onsdag, mars 20, 2019

Aj, Aj, Aj

Efter helgens tränarutbildning har jag känt mig rejält sliten i kroppen. Men det har ju bara känts som träningsvärk och ingen värre än så. Men igår, efter att jag suttit utanför Freddies piano i en halvtimme så fick jag rejält ont i höftböjaren när jag reste mig upp. Det gör ruggigt ont när jag går. Uppför en trappa känns det inte men att gå vanligt är en mardröm. Så kan det vara när man är gammal och grå....

Annars är det väl som vanligt, inte mycket att orda om. Så jag tänker faktiskt inte skriva så mycket mer än så här. Det känns som om det är bättre att ni går iväg och gör något nyttigt istället för att läsa en massa rubbish här idag. Så vad ni än tänker göra nu när ni inte får något här att läsa om kommer ju vara bättre spenderade sekunder än vad ni fått här. Skulle det vara så att ni inte har något annat att göra nu så är det ju synd att jag kortade ner mitt inlägg idag. Men så kan det var ibland. Det är ju liksom ingen mening att jag sitter här och skriver en massa trams när ni har bättre saker att göra än detta. Även om någon kanske inte har så mycket annat att läsa men ändå, ni fattar vad jag menar!!! Så med andra ord, over and out osv osv osv...... Nu ska jag verkligen låta er fortsätta med erat riktiga liv!!

Ha en fin onsdag!

Inga kommentarer: