fredag, mars 15, 2019

Freitag, friday, fredag....

Visst är väl det kanon! Två "lediga" dagar!! I alla fall lediga från jobbet. Själv skall jag tillbringa 2 dagar i friidrottshallen för sista delen av Friidrottstränarutbildning 10-12 år.

Det tråkiga med detta är att det är Svealandsmästerskapen för 13-14 åringar i Örebro. Ina skall vara med där och stöta kula. Är även anmäld i höjd och tresteg men jag tror nog att hennes rygg sätter stopp för deltagande i de grenarna. Nästa problem är att det är en tävling som går över två dagar med övernattning i Örebro. Det vill absolut inte Ina så vi måste hämta henne på lördag eftermiddag/kväll. Det är ännu inte riktigt klart hur det skall göras. I värsta fall får jag åka efter morgondagens utbildning och hämta hem henne. Men jag hoppas att fru Blogg har möjlighet att åka till Örebro och hämta hem henne. Det visar sig.

Hur som helst, ha en fin fredag och en riktigt trevlig helg!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen så börjar föräldralivet o skjutsandet!
Till råga på allt även coachning för din del ; )

Mycket glädje men mycket skit också!!!!


Lycka till ; )

Arsenal visade sig från en bra sida igår, var nästan som om jag varit på plats på Emirates!

Skönt när de GODA vinner

Ha en bra helg...

//Coachen (den riktiga)

Anonym sa...

Tack!

Ja, skön seger för de goda! Tuff lottning i kvarten dock..

/TB