torsdag, mars 07, 2019

Slask

Oj, vad det var slaskigt idag! Det är typ snö, men det måste vara den blötaste snön man kan ha. Om man har blötare snö än så här så kallas det vatten.... Bara hoppas att det inte blir kallt på det här nu och tokhalt.

Vaknade imorse med panik eller ångest eller en olustkänsla i alla fall. Jag drömde att Arsenal hade spelat ut Chelsea efter noter och även ett lag till som jag inte minns just nu. Men grejen var att trots att vi spelade ut dessa bägge lagen så fick vi bara oavgjort. Men det var inte det jag vaknade av. Utan jag vaknade av att Lalle och PD, trots denna totala utspelningen som vi haft, ändå tyckte att Chelsea var bättre och att de var närmast en seger och förtjänade segern. Jag trodde först att de skoja med mig men de var så jäkla allvarliga så jag blev till slut riktigt sur och förbannad och besviken på något vis. Det är sjukt hur man kan drömma. Vem bryr sig i det stora hela hur det går i fotboll och att sen bry sig vad några andra tycker är ju än märkligare..... Jaja, det var ju bara en dröm, men en konstig sådan.

Igår blev det en lugn tur på löpbandet. Planen var ju annars att dra på en snabbare mil igår. Men eftersom jag kände mig hängig/vissen/osv så blev det bara en relativt lugn vända på bandet. Det kändes i och för sig inte så lugnt som det borde ha kännts men så är det väl ibland......

Här är i alla fall passet:


Ha en fin torsdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på nu grabben !

Klubbmästerskapen i Hallsta ikväll.
herrsingel o dubbel !

Kommer du ?

Oala o Dante dyker upp, kanske Jorma också !

//Hasse rött kort Jansson

Anonym sa...

FÅr jag vara med? Kul att det verkar vara så många som dyker upp ikväll. Lite synd att man missar det....

Sätter i alla fall mina sista pengar på att Coachen vinner!!

/TB