tisdag, mars 12, 2019

Kyligt, vinter igen?

Nu var det riktigt kallt igen. Det känns som om det är mitt i vintern. Det positiva är väl att det i alla fall blir ljusare både på morgonen och kvällen. Alltid något!!

Igår rev jag av ett pass på löpbandet igen medans Freddie hade gympa. Det blev 15 km i ökande tempo. Men det var dock inte en kontinuerlig ökning förrens de sista 6 kilometerna då jag ökade med 0,1 km/h varje kilometer. Men ändock en ökning. Måste ändå ge löpbandet ett tack! På vintern är det inte alltid så himla lockande att gå ut och springa i kylan. Och jag vet inte om det är pga att jag sprungit en del inne som gör att jag inte haft någon längre förkylningsperiod? Hur som helst så är det rätt skönt att dra på sig shorts och tisha och springa när det är minusgrader ute......

Gårdagens pass:


Ha en fin tisdag!!

Inga kommentarer: