fredag, mars 22, 2019

Fredag

Innan jag börjar skriva så skall jag bara gå och hämta en kopp kaffe, snart tillbaka..... Så där, nu är jag tillbaka! Det blev faktiskt två koppar när jag ändå var i väg.

Igår blev det en liten runda. Jag hade inte så mycket tid på mig om jag ville springa i solsken då jag skulle hämta Freddie på fritids och sen åka med Ina till kören. Så jag drog hem lite tidigare och hade ca 1,5 h på mig att springa, duscha och transportera mig till fritids. Jag hann med en mils löpning och kom precis till hämtningstid på fritids! Jag sprang runt mot Råby och sen under E18 mot Wennströmska där jag körde ett antal kilometer på löparbanorna där. Skönt underlag och inga backar :-) Backen fick jag sen när jag sprang vidare hem. Backen upp från Vallby på Narvavägen är rätt tung när man sprungit 9 kilometer.

Gårdagens löpning:


Ha en riktigt trevlig helg nu vänner!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

På väg att bli årets pappa ?

hur hinner du med allt ?

Förstår du nu hur en "annan" har haft det i
över 40 år ; (

//Coachen

Du e grym o Dante hälsar

Anonym sa...

Tack Coach!

Du vet hur det är, man gör som de man ser upp till!! Tack för att du är en förebild Coachen!!
Längtar redan till nästa Londonresa med grabbarna!!

Hälsa Dante!!

/TB