torsdag, mars 28, 2019

Inte helt pigg...

Det är något som inte känns rätt i kroppen. Jag känner lite i halsen, inte farligt. Jag känner mig trött i kroppen. Och blir lätt snurrig när jag rör huvudet på ett inte rakt sätt... Om jag böjer mig ner och knyter skorna kan det blir lite snurrigt. Ingen fara så men lite drygt. Jag har ont i axeln och börjar fundera på om jag sitter i något drag.... Både Ina och Fru Blogg är oxå risiga och Freddie har varit risig men håller på att bli bättre. Kanske inte så konstigt att även jag känner mig lite vissen...

Idag skall vi vara på stan efter lurren. Avdelningsjobb typ. Sen blir det äta lite på Di Spagna. Eftersom firman håller i pengarna just nu så blir vi inte bjudna utan vi får betala själva. Det är dock inget tvång att vara med, det är faktiskt någon av kollegorna som föreslog detta efter att chefen varit tvungen att boka av pga att firman snålar.

Annars är det inte mycket att orda om, ha en fin torsdag!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varning BIG TIME!

Di Spagna riktigt bra mat ; ) men men

priserna ; (

Oxfile 355 : _

pizza 185 : -

osv.

//Hur svårt kan det va ?

Anonym sa...

Oj, det var billigt! Med så låga priser undrar man ju lite över kvaliten....

/Kapitalisten

Anonym sa...

Gå in på deras hemsida o kolla menyn o PRISERNA!!!!

//Fruktis

Anonym sa...

Oj, det var inte helt gratis. Man kanske skulle ta och fejka skada i eftermiddag. Eller så får man bita i det sura äpplet och se glad ut. Leta pantburkar på vägen hem och hoppas att det räcker till mat för övriga familjen resten av månaden....

/TB